تماس با ما درباره ما

یورگن لوکادیا را بیشتر بشناسید

مهاجم هلندی که به پرسپولیس پیوسته سابقه گلزنی به تیم‌های فوتبال بایرن‌ مونیخ، دورتموند و آرسنال را هم دارد.
یورگن لوکادیا را بیشتر بشناسید

به گزارش تهران بهشت، بعد از مدت‌ها کش و قوس بالاخره طلسم جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس شکست و یورگن لوکادیا مهاجم هلندی با قراردادی یک ساله پرسپولیسی شد. لوکادیای ۲۸ ساله سابقه حضور در آکادمی آیندهوون را دارد و بهترین عملکردش هم در همان تیم هلندی بوده است.

او در ۱۲۷ بازی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ توانسته با پیراهن این تیم ۴۵ گل بزند. او پس از آیندهوون به عضویت برایتون انگلیس درآمد و در دو مقطع به هوفنهایم و سینسیناتی قرض داده شد. آمار او در این دو تیم به ترتیب ۴ گل در ۱۱ و ۲ گل در ۲۶ مسابقه است.  لوکادیا که سابقه بازی در تمام رده‌های پایه تیم هلند را دارد فصل گذشته توانست در جریان برد ۴-۲ تیمش مقابل بایرن مونیخ، گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای بوخوم به ثمر برساند.

این بازیکن ۱۸۶ سانتی متری که در پست وینگر و مهاجم نوک بازی می‌کند در سایت معتبر  ترنسفر مارکت او را دو میلیون یورو ارزش گذاری کردند. البته ذکر این نکته ضروری است که ارزش گذاری یک بازیکن هیچ ارتباطی با قیمت و دستمزد بازیکن ندارد و دستمزد یک فوتبالیست به مراتب کمتر از ارزش آن در ترنسفرمارکت است.

نکته جالب و قابل توجه در خصوص ستاره جدید خط حمله پرسپولیس این است که او در دوران فوتبالش به تیم‌های بزرگ خوب گل می‌زد و به نوعی متخصص گلزنی به تیم‌های بزرگ می‌باشد. لوکادیا در بوندسلیگا به بایرن و دورتموند، در هلند به فاینورد و آژاکس و در انگلیس به آرسنال گل زده است و قطعا خرید باکیفیتی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

این بازیکن هلندی همچنین یک بازیکن پنالتی زن محسوب می‌شود. او در سال‌های اخیر ۱۶ بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد ۱۴ ضربه را تبدیل به گل کند. لوکادیا در مجموع موفق شده در ۳۰۴ بازی باشگاهی آمار ۱۰۸ گل و ۴۶ پاس گل را از خودش به ثبت برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار