تماس با ما درباره ما

ساپینتو کلید قهرمانی پرسپولیس؟!

استقلال هر زمانی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران شکست خورده در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است.
ساپینتو کلید قهرمانی پرسپولیس؟!

به گزارش تهران بهشت، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر ایران به مصاف سپاهان رفت و با ۲ گل به میهمان خود باخت تا نخستین شکست در لیگ بیست و دوم را خیلی زود تجربه کند.  آبی‌پوشان تهرانی در ۲۱ دوره قبلی فقط ۲ شکست در هفته اول داشتند و ۱۳ برد و ۶ تساوی را مال خود کرده بودند تا آماری نسبتا عالی در هفته‌های اول بر جای گذاشته باشند.

با این وجود شکست مقابل سپاهان باعث شد یک رکورد آنها در لیگ برتر شکسته شود.  استقلال هیچ‌وقت در هفته نخست و در دیدارهایی که میزبان بود به حریفش نباخته بود اما این اتفاق سرانجام برای آنها رخ داد. ۲ شکست دیگر آبی‌ها در آبادان و تبریز به ثبت رسیده بود.  آبی‌پوشان تهرانی همچنین در سومین رویارویی با طلایی‌پوشان نصف جهان در هفته اول با اولین شکست مواجه شدند. یک برد و یک تساوی برای استقلال در مصاف‌های قبلی در لیگ‌های نهم و یازدهم ثبت شده بود اما حالا آنها سه امتیاز را تقدیم حریف قدرتمند خود کردند.

پیش از ریکاردو ساپینتو، علیرضا منصوریان در لیگ هفدهم و آندره‌آ استراماچونی در لیگ نوزدهم شروع بدی در لیگ داشتند و با شکست کار خود را شروع کرده بودند. جالب است که هر ۲ نفر نتوانستند به نیم‌فصل برسند. اولی برکنار شد و دومی با وجود اوج‌گیری و صدرنشینی موقت، از ایران رفت. نکته عجیب و کنایه‌آمیز این است که هرگاه استقلال در هفته اول شکست خورده، نهایتا موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. آنها در لیگ هفدهم در رده سوم جای گرفتند و ۲ فصل بعد نیز رتبه دوم برای آبی‌ها به دست آمد. ماجرا وقتی غریب‌تر می‌شود که در هر ۲ فصل مذکور، پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار