تماس با ما درباره ما

مربیان استقلال نگران ساپینتو

رفتارهای سرمربی استقلال باعث نگرانی اعضای کادر فنی این تیم شده چون می‌ترسند طی هفته‌های آینده حرکاتی از او سر بزند که با واکنش تند داوران مواجه شود.
مربیان استقلال نگران ساپینتو

به گزارش تهران بهشت، رفتارهای سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران باعث نگرانی اعضای کادر فنی این تیم شده چون می‌ترسند طی هفته‌های آینده حرکاتی از او سر بزند که با واکنش تند داوران مواجه شود و استقلال سرمربی خود را سکونشین ببیند.  

ریکاردو ساپینتو در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر نشان داد عوض نشده و همان مربی عصبی است که تصاویر متعددی از اعتراضات نسبت به تصمیمات داوران در فضای مجازی دیده می‌شود.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان در بازی با سپاهان چند مرتبه به‌شدت نسبت به تصمیمات بیژن حیدری معترض شد و حتی در دقایق پایانی مسابقه هنگامی که خطا روی آرمان رمضانی در محوطه جریمه حریف اعلام نشد نزدیک بود به داخل زمین برود!  

رفتارهای سرمربی استقلال باعث نگرانی اعضای کادر فنی این تیم شده چون می‌ترسند طی هفته‌های آینده حرکاتی از او سر بزند که با واکنش تند داوران مواجه شود و استقلال سرمربی خود را سکونشین ببیند. 

ریکاردو ساپینتو در پایان مسابقه جمعه شب نیز نسبت به تصمیم داور اعتراض داشت و این مسأله را در کنفرانس مطبوعاتی هم بیان کرد. کلاً به نظر می‌رسد استقلال این فصل از بابت تقابل احتمالی سرمربی خود با داوران لیگ برتری ماجراهای خاصی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر