تماس با ما درباره ما

مهاجم پرسپولیس در آستانه جدایی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی قرار گرفت.
مهاجم پرسپولیس در آستانه جدایی

به گزارش تهران بهشت، پس از جذب یورگن لوکادیا با درخواست یحیی گل محمدی سرخ پوشان به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود بودند و از چند روز قبل مذاکره با شیخ دیاباته را آغاز کردند. باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوب و مثبتی را با آقای گل لیگ نوزدهم انجام داد و به  توافقات نهایی هم رسید.

آنطور که اعلام شد کار انتقال دیاباته به پرسپولیس نهایی شده و این بازیکن بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس می‌تواند برای این تیم به میدان برود. به غیر از این دو مهاجم خارجی، مهدی عبدی و حامد پاکدل هم به عنوان مهاجمان ایرانی در پرسپولیس حضور دارند. لوکادیا با وجود اینکه به لحاظ بدنی خیلی آماده نیست ولی در بازی مقابل صنعت نفت با گل زیبایی که زد نشان داد که شم گلزنی بالایی دارد. با توجه به کیفیت و قیمت بالای این بازیکن، ستاره هلندی به طور حتم مهاجم اول پرسپولیس در این فصل خواهد بود.

با اضافه شدن دیاباته، ستاره سابق استقلال هم گزینه بعدی یحیی گل محمدی در خط حمله خواهد بود و به این ترتیب فرصت کمتری به پاکدل و عبدی خواهد رسید. عبدی که در ۲ دیدار ابتدایی پرسپولیس فیکس بود، عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع باعث انتقاد هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس از این بازیکن شد.

انتقادات از عبدی به حدی بالا بود که گل محمدی در دیدار مقابل آلومینیوم ترجیح داد از لوکادیای ناآماده استفاده کند ولی به عبدی فرصت ندهد. در بازی مقابل صنعت نفت هم عبدی فقط چند دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد.

عبدی که گل‌های حساسی در چند فصل اخیر  برای پرسپولیس به ثمر رسانده، در تابستان قصد داشت لژیونر شود ولی به دلیل اینکه پروسه جذب مهاجم خارجی طول کشید، یحیی گل محمدی اجازه جدایی را به مهاجم جوان تیمش نداد.

حالا و بعد از جذب لوکادیا و دیاباته، کار برای حضور عبدی در ترکیب پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد و همین موضوع شاید باعث شود تا این بازیکن در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود و یا به همان تیم پرتغالی که در تابستان به دنبال جذب او بود، بپیوندد.

باید دید نظر گل محمدی در خصوص این موضوع چه خواهد بود و آیا در نیم فصل اجازه جدایی به این بازیکن را می‌دهد یا خیر.

انتهای پیام

ارسال نظر