تماس با ما درباره ما

خیز بلند کاپیتان استقلال برای گلات

حسینی در شرایطی خود را برای دیدار برابر پیکان آماده می‌کند که استقلال در چهار دیدار قبلی خود برابر خودروسازان موفق به ثبت کلین‌شیت شده است.
خیز بلند کاپیتان استقلال برای گلات

به گزارش تهران بهشت، تساوی بدموقع برابر نفت مسجدسلیمان و پیروزی رقبا باعث شد تا استقلال فرصت صدرنشینی در هفته چهارم را از دست بدهد. شاگردان ساپینتو حالا برای اولین بار در این فصل، با اطلاع از نتایج تمامی تیم ها از جمله رقبای مستقیم، مسابقه خود را برگزار خواهند کرد. 

سیدحسین حسینی که در دو بازی اول برابر سپاهان و ملوان دروازه خود را باز شده دید، طی دو هفته اخیر موفق به ثبت کلین شیت شده و برابر مس کرمان و نفت مسجدسلیمان گلی را دریافت نکرد تا بتواند به روند روزهای خوبش در فصل گذشته برگردد.

حسینی در شرایطی خود را برای دیدار روز سه شنبه برابر پیکان آماده می کند که استقلال در ۴ دیدار قبلی خود برابر خودروسازان موفق به ثبت کلین شیت شده است. آبی پوشان در بازی برگشت لیگ بیستم که برابر پیکان با تساوی بدون گل متوقف شدند تاکنون سه بار دیگر به مصاف این تیم رفته اند از جمله دو بازی رفت و برگشت فصل قبل و یک مسابقه جام حذفی که در تمامی آنها گلی دریافت نکرده اند.

در این ۴ مسابقه که استقلال برابر پیکان موفق به ثبت کلین شیت شده، حسینی ۲ مرتبه به میدان رفته و رشید مظاهری به همراه علیرضا رضایی نیز هر کدام در یک بازی به میدان رفتند و حالا کاپیتان استقلال امیدوار است با ثبت پنجمین کلین شیت پیاپی آبی پوشان مقابل پیکان، در این زمینه تیمش را به رکورد قابل توجهی برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار