تماس با ما درباره ما

حرکت چراغ خاموش قلعه نویی

سرمربی گل‌ گهر انگیزه زیادی دارد تا ششمین جام قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر را بالای سر ببرد.
حرکت چراغ خاموش قلعه نویی

به گزارش تهران بهشت، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر در یک بازی نزدیک مقابل پیکان به برتری یک بر صفر رسید و جمع امتیازات خود را به عدد ۱۱ رساند تا پشت سر پرسپولیس در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

گل‌ گهر که برای سومین سال متوالی امیر قلعه نویی را بالای سر خود دارد برای موفقیت در لیگ برتر امسال برنامه ریزی کرده است. سرمه‌ای پوشان استان کرمان اگرچه از ابتدای فصل هیچ صحبتی از هدفگذاری برای قهرمانی نکرده‌اند اما با توجه به ثبات صورت گرفته در این باشگاه قطعا آنها یکی از مدعیان کسب جام خواهند بود.

امیر و سایر اعضای کادر فنی نیز برای آنکه فشاری روی بازیکنان گذاشته نشود در مصاحبه های خود هرگز حرفی از قهرمانی نمی‌زنند و کسب یکی از رتبه های اول تا چهارم را مناسب می‌دانند. با این حال قلعه نویی برای کسب ششمین جام قهرمانی انگیزه زیادی دارد.

پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر در مسابقه با پیکان کمتر از روی نیمکت بلند شد و بیشتر سرآسیایی لب خط حضور داشت اما انگیزه و روحیه بالای این مربی برای کسب پیروزی مشهود بود. بدون شک قلعه‌ نویی تیم خود را در تعطیلات برای ادامه روند خوب آماده می‌کند تا شاید یک افتخار بزرگ رابرای شهر سیرجان و استان کرمان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

ارسال نظر