تماس با ما درباره ما

بازیکن مجیدی عصای دست ساپینتو

ستاره تیم فوتبال استقلال تهران همچنان در اوج می‌درخشد.
بازیکن مجیدی عصای دست ساپینتو

به گزارش تهران بهشت، هافبک ۲۶ ساله فرانسوی تیم فوتبال استقلال تهران جزو معدود بازیکنان تیم در فصل جاری بوده که مانند سیدحسین حسینی در هر ۶ هفته مسابقات لیگ از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته است.  آرتور کوین یامگا تا اینجا ۵۳۰ دقیقه در ترکیب آبی ها حضور داشته و تنها در دیدار مقابل ملوان و در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه از ترکیب استقلال خارج شد اما در ۵ مسابقه ۹۰ دقیقه در ترکیب آبی ها حضور داشت.

آچار فرانسه استقلال که در فصل بیست و یکم لیگ برتر به انتخاب فرهاد مجیدی و در آخرین روزهای  اولین ماه پاییزی سال گذشته (۲۳ مهر) به این تیم پیوست، موفق شد در پایان لیگ بیست و یکم با ۱۰ گل زده آمار بهترین گلزن و عنوان ستاره استقلال را از آن خود کند. او در طول رقابتها در پست های مختلف، دفاع راست، هافبک راست، مهاجم نوک و وینگر راست و حتی چپ هم برای تیم استقلال به میدان رفت تا از این نظر نیز عصای دست سرمربی محبوب استقلالی ها باشد.

یامگا حالا هم در پایان هفته ششم لیگ نیز با دو گل زده در جدول گلزنان تیم استقلال از این نظر بهترین آمار را به خودش اختصاص داده است. عارف غلامی، مهدی مهدی پور، مهدی قائدی، پیمان بابایی و محمد محبی پنج گل دیگر استقلال در این رقابت ها را به ثمر رسانده اند اما یامگا با یک گل سه امتیازی مقابل مس کرمان و یک پنالتی (در دیدار با نساجی) فعلاً بهترین گلزن استقلال در جمع نفرات این تیم بشمار می رود. علاوه بر این او در دیدار با ملوان پاس گل مهدی قایدی را هم ارسال کرد، ضمن اینکه او در دو بازی به جای صالح حردانی در دفاع راست هم به میدان رفت تا باز هم عصای دست سرمربی استقلال باشد و همچنان جزو مهره های اصلی و مورد اعتماد ساپینتو به شمار برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار