تماس با ما درباره ما

ثبت رکورد جدید توسط ساپینتو

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال با وجود برخی انتقادها به تنهایی صاحب رکورد جدیدی شد.
ثبت رکورد جدید توسط ساپینتو

به گزارش تهران بهشت، لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری بازی‌های هفته ششم تقریبا سه هفته تعطیل خواهد بود چرا که تیم ملی برای برگزاری دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال راهی اتریش شده است. 

استقلال با حضور ریکاردو ساپینتو قصد دارد از عنوان قهرمانی فصل قبل خود دفاع کند اما عملکرد سینوسی آبی‌پوشان انتقادهایی را به سرمربی پرتغالی استقلال وارد کرد. اگر چه استقلال در دیدار با نساجی مازندران در هفته ششم لیگ نمایش خوبی داشت اما برخی‌ها اعتقاد دارند این تیم هنوز با ساپینتو شکل هماهنگی ندارد.

با وجود این انتقادها، ساپینتو تا هفته ششم لیگ برتر بهترین مربی خارجی استقلال در تاریخ لیگ برتر شده است. استقلال در تاریخ لیگ برتر مربیان خارجی چون رولند کخ، وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی را داشته است که در بین آنها ساپینتو با کسب 11 امتیاز در 6 هفته بهترین امتیازگیری را داشته است. شفر با استقلال نتایج قابل قبولی نگرفت و در نیم فصل دوم از کارش برکنار شد.

استراماچونی اما از این هفته بعد تیمش در شیب صعودی قرار گرفت و باید دید تیم ساپینتو هم می‌تواند در این مسیر قرار بگیرد یا نه. کخ، سرمربی آلمانی پیشین استقلال اما نتایج ضعیفی کسب کرد و در نهایت برکنار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار