تماس با ما درباره ما

باشگاه استقلال: تلفن داوران را باید شنود کنید

سخنگوی باشگاه استقلال تهران درخواست کرد برای رفع ابهامات قضاوت داوران، تلفن آنها شنود شود.
باشگاه استقلال: تلفن داوران را باید شنود کنید

به گزارش تهران بهشت، پس از تساوی استقلال و فولاد در هفته هشتم لیگ برتر، اعضای تیم فوتبال استقلال تهران اعتراض شدیدی به قضاوت حمید حاج‌ملک داشتند و معتقد بودند داور این مسابقه پنالتی‌های آنها را اعلام نکرده است.

پس از این دیدار فرشید سمیعی، سخنگوی باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی درخواست کرد برای رفع شبهه‌ها، تلفن داوران شنود شود. او گفت: من از ریاست محترم فدراسیون استدعا دارم از مقامات قضایی و حدود اختیارات دادستان استفاده و ورود کنند. چه اشکالی دارد تلفن داوران، بستگان‌شان و سیستم‌های کامپیوتری آنها شنود شود و بررسی دقیق صورت بگیرد؟ مگر ما از ایتالیا بالاتر هستیم؟

سمیعی افزود: مگر ما اتهامی زدیم؟ بررسی شود. مگر آن زمانی دادستان ایتالیا دستور بررسی داد، مطمئن بود اتفاقی افتاده است؟ خیر؛ شبهه داست و بررسی کردند.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره دلیل این اعتراضات و درخواست گفت: از فصل گذشته که به عنوان خادم هواداران استقلال در باشگاه استقلال مشغول به کار شدم، همواره باشگاه استقلال متضرر بوده است. این مسئله مستند است و کارشناسان در یک برنامه تلویزیونی اشتباهات داوری را رصد کردند و استقلال در صدر ضررکنندگان از اشتباهات داوری بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر