تماس با ما درباره ما

بلایی که فیفادی سر پرسپولیس آورد

سرخپوشان تهرانی که قبل از شروع اردوی تیم ملی روند صعودی داشتند بعد از تعطیلات روند نزولی در تعطیلات در پیش گرفتند.
بلایی که فیفادی سر پرسپولیس آورد

سرخپوشان تهرانی که قبل از شروع اردوی تیم ملی روند صعودی داشتند بعد از تعطیلات روند نزولی در تعطیلات در پیش گرفتند و از شش امتیاز دو دیدار با رقیبان سنتی فقط یک امتیاز کسب کردند!

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی مقابل سپاهان اصفهان صدر جدول را از دست داد تا گل گهر سیرجان با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم و استقلال تهران در رتبه نخست جدول قرار بگیرد.

سرخپوشان پایتخت پس از چهار پیروزی متوالی تن به شکست یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز دادند تا دست خالی از این جدال خارج شوند. این تیم سپس در اصفهان به مصاف سپاهان رفت و به تساوی بدون گل رسید تا تنها یک امتیاز از ۶ امتیاز ممکن برای تقابل با مدعیان شهرستانی کسب کند.

تراکتور و سپاهان اصفهان در کنار تیمی همچون گل گهر سیرجان مدعیان جدی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر هستند تا تقابل آنها با استقلال و پرسپولیس اهمیت زیادی در بالای جدول داشته باشد.

روند رو به رشد پرسپولیس با شروع اردوی تیم ملی ایران متوقف شد اما این تیم نتوانست پس از بازگشت ملی‌پوشان خود همچنان به فرم ایده آل بازگردد. غفلت پرسپولیس در دو هفته اخیر کافی بود تا گل گهر و استقلال به این تیم برسند و حالا پرسپولیس در سومین تقابل متوالی خود کاری سخت در بازی با مس رفسنجان خواهد داشت.

میزبانی روز پنجشنبه این هفته پرسپولیس از مس در حالی اتفاق خواهد افتاد که نماینده رفسنجان در پنج دیدار گذشته خود نباخته است. شاگردان محمد ربیعی در بازی هفته هشتم به پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز رسیدند تا حالا با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی بروند.

شاید پرسپولیس با همین پیروزی بتواند بار دیگر در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند و شانس خود در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر را بیازماید.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷ روز پنجشنبه هفته جاری میزبان مس رفسنجان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار