تماس با ما درباره ما

بازیکن استقلال جایگزین ستاره پرسپولیس می‌شود؟

کارلوس کی‌روش شانزده بازیکن را بعد از پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به اردوی ارزیابی فنی تیم ملی دعوت کرده است.
بازیکن استقلال جایگزین ستاره پرسپولیس می‌شود؟

به گزارش تهران بهشت، در بین این ۱۶ بازیکن نام روزبه چشمی هم به چشم می‌خورد. بازیکنی که در هفته‌های اخیر در و ترکیب استقلال به عنوان تک هافبک دفاعی به میدان آمده است.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی کارلوس کی‌روش، روزبه چشمی را به عنوان مدافع به اردوی تیم ملی دعوت کرده است و می‌خواهد از او در پست مدافع میانی بهره ببرد.

نمایش ضعیف مرتضی پورعلی گنجی در بازی با سنگال و گل به خودی او موجب شد تا کارلوس کی‌روش، روزبه چشمی را هم به اردوی تیم ملی دعوت کند و در ادامه هر دو بازیکن را محک خواهد زد تا از بین آنها یکی را به همراه خود به دوحه ببرد.

پیش بینی می‌شود کی‌روش در لیست نهایی خود چهار مدافع میانی قرار دهد که به طور حتم دو بازیکن محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده هستند و به نظر می‌رسد به این جمع باید سید مجید حسینی را هم اضافه کرد. حالا از بین مرتضی پورعلی‌گنجی و روزبه چشمی یکی در لیست نهایی تیم ملی جای خواهد گرفت.

هر دو بازیکن در پست هافبک دفاعی هم می‌توانند بازی کنند و الان همان طور که اشاره شد روزبه چشمی در این پست در استقلال بازی می‌ کند.

به هر صورت باید گفت کارلوس کی‌روش برای انتخاب‌های نهایی کار سختی پیش رو دارد. او باید ۲۳ بازیکن را برای لیست نهایی تیم ملی انتخاب کند.

انتهای پیام

ارسال نظر