تماس با ما درباره ما

بازیکن جنجالی استقلال در آستانه جدایی

اینکه یزدانی با چه منظوری این جملات را نثار سرمربی‌اش کرده بدون شک برهیچکس پوشیده نیست اما آنچه رخ داده رابطه آقای مدافع را با سرمربی پرتغالی استقلال تیره و تار خواهد کرد.
بازیکن جنجالی استقلال در آستانه جدایی

به گزارش تهران بهشت، تصور می‌کردیم سیاوش یزدانی با بازگشت به ترکیب اصلی استقلال و احتمالاً گلزنی‌های دوباره برای تیمش مجدداً خبرساز شود اما مدافع ترکه‌ای باشگاه استقلال ناگهان با انتشار متنی اعتراضی به سرمربی‌اش در توئیتر خبرساز شد! یزدانی بی‌آنکه توضیحی درباره چرایی انتقاد مطروحه از سرمربی‌اش بیان کند، مراسمی که برای او در حین تمرین استقلال به مناسبت تولدش گرفته شد را زیر سؤال برد و با لفظی بد این جمله را نوشت: «تولد ندیده»!

اینکه یزدانی با چه منظوری این جملات را نثار سرمربی‌اش کرده بدون شک برهیچ کس پوشیده نیست اما آنچه رخ داده رابطه آقای مدافع را با سرمربی پرتغالی استقلال تیره و تار خواهد کرد. بعد از انتشار این توئیت بلافاصله ساپینتو نیز در جریان آنچه یزدانی گفته قرار گرفته است و جملات برایش ترجمه شده است اما سرمربی استقلال را با هیچ منطقی نمی‌توان بابت جشن کوچکی که به خواست مسئولان و شرکت همه بازیکنان در حین تمرین برایش گرفته شده، مورد شماطت قرار داد.

از سوی دیگر ساپینتو فردی خارجی است و چندان در جریان آنچه بر فضای این روزها حاکم است قرار ندارد و هیچ بعید نبود اگر باشگاه استقلال برای سرمربی‌اش مراسم کوچکی را تدارک نمی‌دید با دلخوری او رو به رو شود.

بی‌تعارف یزدانی باید قدری با محاسبات دقیق‌تر نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌داد و حتی‌المقدور از انتشار توئیت بابت این ماجرا خودداری می‌کرد تا تیمش را وارد حاشیه تازه‌ای نکند.

باشگاه استقلال نیز متأثر از اتفاقات هفته‌های اخیر چند روزی بود که فضایی آرام را تجربه می‌کرد و پیش‌بینی می‌شد که فضای به وجود آمده آرام آرام ثبات فکری بیشتری را بر فضای این باشگاه حاکم کند که واکنش یزدانی دوباره التهاب را به کانون استقلال بازگرداند.

فارغ از همه این مسائل اما به نظر می‌رسد این واکنش بی‌ارتباط با نیمکت‌نشینی‌های آقای مدافع هم نیست و موضوع جدایی احتمالی او در نیم فصل دو هفته پیش نیز از سوی رسانه‌ها مطرح شد. هیچ بعید نیست واکنش آقای دکتر ناشی از بازی نکردن در ترکیب استقلال هم باشد اما انتخاب چنین روشی برای اعتراض به سرمربی بیش از آنکه بازگشت او را سهل کند، بازگشت او را به تأخیر خواهد انداخت.

یزدانی و هر بازیکنی باید بپذیرد که فارغ از هر مسأله اجتماعی، سرمربی تیمش در جایگاهی است که نباید با چنین ادبیاتی شخصیتش لگدمال شود. به هرحال شاید لازم باشد که یزدانی قدری درباره بالا بردن صبر خودش مطالعه کند تا اینچنین در آستانه یک بازی مهم فضای تیمش را به سمت تنش نبرد و رقبا را بابت این اظهارات شاد نکند. یزدانی علاوه بر آنکه جمله نامناسبی را به کار برده، زمان بدی را هم برای طرح این موضوع انتخاب کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر