تماس با ما درباره ما

بی‌توجهی پرسپولیس به پیغام‌های یک لژیونر

پرونده‌های شکایتی زیادی در باشگاه پرسپولیس بوده و هست که مسئولان حقوقی و اجرایی این باشگاه بعد از محکومیت باشگاه از آن باخبر می‌شوند.
بی‌توجهی پرسپولیس به پیغام‌های یک لژیونر

به گزارش تهران بهشت، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال روز گذشته باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان به علی علیپور مهاجم پیشین این تیم محکوم کرد. نکته جالب اینکه وقتی در این باره از مسئولان پرسپولیس سوال کردیم اصلا نمی‌دانستند شکایت برای چه زمانی است. در واقع پرونده‌های شکایتی زیادی در باشگاه پرسپولیس بوده و هست که مسئولان حقوقی و اجرایی باشگاه بعد از محکومیت باشگاه از آن باخبر می‌شوند!

سال‌های سال است که این رویه در باشگاه پرسپولیس ادامه دارد و شاید اصلا پرونده‌ای نبوده که این باشگاه در آن محکوم نشود. این که حالا این مساله به قراردادهایی که بسته می‌شود مربوط است یا ضعف بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس که در هر پرونده‌ای بازنده می‌شود را قضاوت نمی‌کنیم. اما در نوع خودش عجیب است که چرا این باشگاه پرطرفدار در هر پرونده‌ای که به کمیته تعیین وضعیت یا دادگاه‌های قضایی و همچنین فیفا می‌رود بازنده مطلق است. 

اوج این پرونده‌ها مربوط به یک پیک موتوری البسه ورزشی بود که توانست طلب دو، سه میلیاردی خود از پرسپولیس را به ۲۷ میلیارد تومان رسانده و حساب این باشگاه را هم مسدود کند. پرونده شکایتی که در باشگاه پرسپولیس چند سالی خاک می‌خورد و درنهایت این باشگاه را با رقم ۲۷ میلیارد تومان محکوم کرد. 

مورد علی علیپور هم برمی‌گردد به طلب این بازیکن که در دو سه فصل انباشته شد و درنهایت پرسپولیس محکوم به پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان شده است. درحالی‌که به گفته مدیربرنامه‌های این بازیکن می‌شد این پرونده را خیلی زودتر از این‌ها با مبلغ کمتری بست اما عدم توجه باشگاه پرسپولیس به پیغام‌های علیپور باعث شد درنهایت او تصمیم به شکایت بگیرد. 

علیرضا بیرانوند هم فصل پیش به همین شکل مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد. در مورد بوژیدار رادوشویچ هم آنقدر در پرداختی به وی تعلل به خرج داده شد که او توانست با مدرک به فیفا شکایت کند و خواهان کل پولش به اضافه دو سال مانده از قراردادش شود. باشگاه پرسپولیس تنها کاری که در پرونده رادو کرده این بود که با پرداخت مبلغی قابل توجه آن را به دادگاه CAS ببرد تا حداقل چند ماهی دیرتر پول این بازیکن را بدهد. البته یک کپی هم از مدرکی که به ظاهر از پرداخت ۴۳ هزار یورو از طلب رادو داشته‌اند را هم به فیفا ارائه دادند که تایید نشد! در این پرونده هم بدون تردید پرسپولیس محکوم به ۹۰۰ هزار یورو خواهد شد. 

پرونده‌هایی که باشگاه پرسپولیس در آن محکوم شده است آنقدر زیادند که می‌شود درباره آنها یک کتاب نوشت. نکته قابل توجه دیگر اینکه تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس با تغییر هر مدیرعاملی و سرپرستی در این باشگاه تغییر می‌کند و به این خاطر هم تیم جدید در واکنش به محکومیت در هر پرونده‌ای مدعی می‌شود که این پرونده مربوط به قبل بوده و به‌موقع در مورد آن اقدام نشده است!

به‌هرحال تا زمانی که بر عملکرد مدیریت باشگاه پرسپولیس یا بهتر است بگوییم مدیران این باشگاه نظارتی نباشد نتیجه همین می‌شود که در هر سال شاهد آن هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر