تماس با ما درباره ما

پشت پرده درگیری دیاباته با یک هوادار

مهاجم پرسپولیس بعد از بازی با ملوان با یکی از هواداران این تیم درگیر شد.
پشت پرده درگیری دیاباته با یک هوادار

به گزارش تهران بهشت، شیخ دیاباته، مهاجم جدید پرسپولیس در بازی مقابل ملوان دومین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد و نمایش بدی هم نداشت. شیخ معمولا اخلاق خوبی دارد و با همه به خوبی رفتار می‌کند. حتی در دو فصلی که دیاباته در استقلال حضور داشت حاشیه آنچنانی از او سراغ نداریم و همواره شیخ به عنوان یکی از خارجی‌های خوب در فوتبال ایران شناخته می‌شد.

با این حال بعد از بازی مقابل یکی از هواداران ملوان در ادعایی جنجالی مدعی شد، دیاباته با مشت به صورت او کوبیده است. این فرد میانسال با ناراحتی و با صورتی خونین جلوی دوربین یکی از خبرنگاران قرار گرفت و ماجرا را اینطور توضیح داد.

این هوادار گفت: من آمده بودم بازیکنان پرسپولیس را ببینم و با همه شان هم سلام و علیک کردیم. من فقط به آقای دیاباته گفتم که قرار بودی بیای ملوان اما پرسپولیس پول بیشتری داد و رفتی پرسپولیس. بعد دیاباته از اتوبوس پیاده شد و یک مشت به من صورت من کوبید! مامورهای نیروی انتظامی همه شاهد هستند که دیاباته صورت من کوبید. فکر کرد من به او توهین کردم در حالیکه من اصلا به او توهین نکردم. رفتم داخل اتوبوس اما هیچکدام پایین نیامدند.

بعد از این اتفاق و صحبت‌های این هوادار ملوان  ماجرا را  پیگیری کردیم. آنطور که شنیدیم این هوادار ملوان بعد از نزدیک شدن به اتوبوس پرسپولیس و به محض دیدن دیاباته که در صندلی جلوی اتوبوس نشسته بود، به مهاجم پرسپولیس توهین کرد و از جیب خود اسکناس درآورد و به دیاباته نشان داد.

شیخ هم بعد از دیدن اسکناس‌ها که آن هوادار به سمت او گرفته بود و تکان می‌داد، به سرعت از اتوبوس پایین آمد و با آن هوادار ملوان درگیر شد. آنطور که مشخص است ماجرای درگیری بین دیاباته و هوادار ملوان صحت داشته ولی شروع کننده ماجرا مهاجم پرسپولیس نبوده است. در واقع آن هوادار در یک حرکت ناشایست و با نشان دادن اسکناس به شیخ، او را تحریک کرد. هرچند ناگفته نماند که حرکت مهاجم پرسپولیس هم اصلا خوب و زیبنده نبود.

انتهای پیام

ارسال نظر