تماس با ما درباره ما

تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور در جام جهانی +عکس

در این گزارش نگاهی به ستارگانی که انتظار می‌رود در جام جهانی بدرخشند، می‌اندازیم.
تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور در جام جهانی +عکس

به گزارش تهران بهشت؛ فردا بیست و دومین جام جهانی فوتبال آغاز می شود و به نظر می‌رسد که این جام جهانی محل درخشش ستاره‌های بزرگی باشد، ستاره‌هایی به پایان دوران درخشش خود در فوتبال نزدیک می‌شوند. به همین بهانه سراغ بازیکنانی رفتیم که احتمال می رود در جام جهانی بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشته و به دنبال کسب افتخار با تیم ملی کشورشان باشند. (ترتیب ستارگان بر اساس قرار گرفتنشان در گروه های ۸ گانه است)

1-هری کین

کاپیتان تیم ملی انگلیس سال‌هاست که رویای کسب جام با سه شیرها را در سر می‌پروراند. اسطوری ۲۹ ساله باشگاه تاتنهام شاید آخرین حضورش را در جام جهانی را تجربه نکند، ولی پس از شکست در فینال یورو و حذف در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸، بسیار مصمم است تا بتواند با تیم ملی انگلیس جامی به دست آورد. به علاوه شاید در جام جهانی بعدی تیم ملی انگلیس تیم آماده‌ای در اختیار نداشته باشد. کین می‌خواهد با درخشش در این جام دومین جام جهانی تاریخ انگلیس را به دست آورد.

تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور/ توپ طلای جام جهانی به کدام ستاره می‌رسد؟ +عکس

2-لیونل مسی

بی‌شک همه نگاه‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد بود. بازیکنی که تا کنون همه افتخارات فردی و تیمی را به دست آورده است به جز قهرمانی در جام جهانی. ۸ سال پیش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، او به همراه تیم ملی آرژانتین توانست به فینال جام جهانی صعود کند ولی در نهایت برابر آلمان شکست خوردند و از رسیدن به جام بازماندند. مسی موفق شد در آن دوره بهترین بازیکن جام جهانی شود. او که حالا ۳۵ سال دارد و شاید در جام جهانی آینده غایب باشد، می‌خواهد بزرگترین حسرت تاریخ فوتبال خود را برآورده کند و با تیم ملی آرژانتین قهرمان جهان شود.

لیونل-مسی

3-کریم بنزما

اگر قرار باشد صبورترین بازیکن تاریخ فوتبال فرانسه را انتخاب کنیم، بی‌شک کریم بنزما بهترین گزینه است. بازیکنی که سال‌ها زیر سایه ستارگان چون کریستیانو رونالدو و گرت بیل قرار داشت و درخششش چندان به چشم نمی‌آمد، حتی  از لیست تیم ملی فرانسه خط خورد. او که حالا در بهترین فرم خود قرار دارد و توپ طلا را هم به دست آورده، آمده تا پس از غیبت در جام جهانی ۲۰۱۸ ، در قطر بدرخشد و کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند.

تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور/ توپ طلای جام جهانی به کدام ستاره می‌رسد؟ +عکس

4-کیلیان امباپه

بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۱۸ آمده است که این دوره عنوان بهترین بازیکن جام را به خود اختصاص دهد. البته کسب این جایزه با دبل قهرمانی مزه دیگری دارد که امباپه بی شک در آرزوی تحقق این رویاست. این بازیکن ۲۳ ساله که چند روز پس از پایان جام جهانی وارد ۲۴ سالگی خواهد شد با دریافت حقوق و دستمزد هنگفتی در پاریسن ژرمن مانده و انتظار می رود با حفظ آمادگی بدنی خود چند دوره دیگر در جام جهانی حاضر باشد.

 

5-مانوئل نویر

کاپیتان تیم ملی آلمان یکی از پرافتخارترین دروازه‌بانانی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است. نویر که ۵ سال به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان انتخاب شده، هیچ افتخاری نیست که در دوران فوتبال خود به دست نیاورده باشد. مانوئل با تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۴ قهرمان جام جهانی شده، انگیزه بالایی دارد که در این جام جهانی هم به قهرمانی برسد تا به دروازبانی تبدیل شود که دو دوره جام جهانی را به عنوان کاپیتان بالای سر برده است.

تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور/ توپ طلای جام جهانی به کدام ستاره می‌رسد؟ +عکس

6-کوین دی‌بروینه

ستاره‌ی این روزهای منچسترسیتی، در تیم ملی موفقیت چندانی نداشته و همیشه در حسرت صعود به مراحل بالاتر در جام جهانی بوده است. دی‌بروینه که حالا کاپیتان تیم ملی بلژیک شده است، در جام جهانی ۲۰۱۸ به همراه شیاطین سرخ تا نیمه نهایی جام هم صعود کرد ولی در نیمه نهایی برابر فرانسه شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. پیش‌بینی می‌شود که کوین با توجه به آمادگی بی‌نظیرش در قطر خوش بدرخشد.

تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور/ توپ طلای جام جهانی به کدام ستاره می‌رسد؟ +عکس

7-لوکا مودریچ

بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ که در فینالیست شدن کرواسی نقش زیادی داشت، می‌خواهد کار نیمه تمام خود را تمام کند و این بار قهرمانی جام جهانی را به دست آورد. مودریچ که اکنون ۳۷ سال سن دارد، آخرین جام جهانی خود را تجربه می‌کند. او می‌خواهد نخستین کاپیتانی از کرواسی باشد که جام جهانی را بالای سر می‌برد.

تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور/ توپ طلای جام جهانی به کدام ستاره می‌رسد؟ +عکس

8-نیمار جونیور

از آخرین حضور برزیل در جمع فینالیست‌های جام جهانی حدود ۲۰ سال می‌گذرد. ۲۰ سال برای تیم بزرگی به نام برزیل زمان زیادی محسوب می‌شود. حالا نیمار که در دو جام جهانی قبلی ناکام بوده، پس از کسب تجربه در بارسلونا و پاریسن ژرمن سعی دارد که دوباره شکوه و عظمت برزیل را در جام جهانی بازگرداند. البته نیمار گفته طوری بازی می کنم که انگار این جام جهانی آخرین حضور من در این تورنمنت معتبر است.

تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور/ توپ طلای جام جهانی به کدام ستاره می‌رسد؟ +عکس

9-کریستیانو رونالدو

در حال حاضر هواداران فوتبال شاهد یکی از غم‌انگیزترین افول‌های تاریخ فوتبال هستند. رونالدو که تاکنون ۵ توپ طلا کسب کرده و همه افتخارات باشگاهی را به دست آورده، در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و از دوران اوجش فاصله زیادی گرفته است، ولی بسیاری از کارشناسان و هواداران معتقدند که رونالدو متفاوتی در جام جهانی قطر خواهیم دید. ستاره پرتغالی که ۳۷ ساله است، باید از این فرصت استفاده کند تا در آخرین حضورش در جام جهانی خاطرات شیرینی از خود به جا بگذارد.

تلاش اسطوره‌ها در آخرین حضور/ توپ طلای جام جهانی به کدام ستاره می‌رسد؟ +عکس

به هر حال باید منتظر ماند و دید در پایان جام بیست و دوم بهترین بازیکن جهان از جمع ستارگان بالا معرفی می شود یا این جام پدیده نوظهوری را به دنیا معرفی خواهد کرد.

 

ارسال نظر