تماس با ما درباره ما

آیا داور فینال جام جهانی قطر یک ایرانی است؟

نگاه به علیرضا فغانی هم چون دوره قبلی مثبت است و اگر این داور در مرحله گروهی و پیش از دیدار پایانی قضاوت‌های بدون نقصی داشته باشد، می‌تواند یکی از گزینه‌های مهم برای قضاوت در بازی پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.
آیا داور فینال جام جهانی قطر یک ایرانی است؟

به گزارش تهران بهشت؛ علیرضا فغانی آخرین حضور در یک تورنمنت بین المللی را تجربه می‌کند، به این خاطر که در حال عبور از سن ۴۵ سالگی است و از سویی از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خط خورده است.

او در جام جهانی قبلی در روسیه شایسته قضاوت در بازی نهایی بود اما برای قضاوت در بازی رده بندی برگزیده شد. زمانی که او برای قضاوت در بازی پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب نشد کولینا به او گفت ما یک فینال جام جهانی به شما بدهکار هستیم.

بر اساس خبرهای رسیده از دوحه و از اعضای کمیته داوران فیفا، نگاه به علیرضا فغانی هم چون دوره قبلی مثبت است و اگر این داور در مرحله گروهی و پیش از دیدار پایانی قضاوت‌های بدون نقصی داشته باشد، می‌تواند یکی از گزینه‌های مهم برای قضاوت در بازی پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

نستور پیتانا داور اهل آرژانتین بازی نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین فرانسه و کرواسی را سوت زد. مسابقه‌ای که با نتیجه ۴-۲ به سود فرانسه پایان یافت و این تیم قهرمان جام جهانی روسیه شد.

علیرضا فغانی در جام جهانی قبلی دو بازی حساس از مرحله گروهی را سوت زد. بازی آلمان در برابر مکزیک و صربستان در برابر برزیل. او درمرحله یک هشتم نهایی برای قضاوت دیدار فرانسه و آرژانتین انتخاب شد و در نهایت بازی رده بندی انگلیس در برابر بلژیک را سوت زد که تیم انگلیس برنده این مسابقه شد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار