تماس با ما درباره ما

امیدوارم در این دوره جام جهانی بالاخره گل بزنم

روبرت لواندوفسکی که به ماشین گلزنی بایرن مونیخ معروف بود و حالا در خط حمله بارسلونا می‌درخشد، هنوز موفق به گلزنی در جام‌جهانی نشده است.
امیدوارم در این دوره جام جهانی بالاخره گل بزنم

به گزارش تهران بهشت؛ روبرت لواندوفسکی آمار گلزنی بالایی دارد. او در این فصل در باشگاهش ۱۸ گل به ثمر رساند و در کل پنج لیگ برتر اروپا تنها ارلینگ هالند با ۲۳ گل و امباپه با ۱۹ گل آمار گلزنی بالاتری نسبت به او دارند.

اما لوا با تیم ملی کشورش چندان موفق نبوده، تیم لهستان صلاحیت حضور در دو دوره جام جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ را کسب نکرد و در سال ۲۰۱۸ هم با تنها دو گل در همان مرحله گروهی از تورنمنت خداحافظی کرد.

حالا اما هم لواندوفسکی و هم تیم ملی کشورش امیدوارند تا در این دوره اشتباهات خود را جبران کرده و تاریخ‌سازی کنند. لوا در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: «به آخرین جام‌جهانی‌ام فکر می‌کنم. بزرگترین رویایم گلزنی در جام جهانی است و به خاطرش هرکاری انجام خواهم داد. امیدوارم در این دوره از جام‌جهانی موفق به این کار بشوم.»

او همچنین از خوشحالی روبرو شدن با مسی در مرحله گروهی جام‌جهانی صحبت کرد و گفت: «مسی برای همیشه فوتبال را تغییر داد، از اینکه با او در چنین رقابتی روبه‌رو می‌شوم خوشحالم.»

این مهاجم در پایان صحبتهایش افزود: «برای تمام چیزهایی که در زندگی بدست آوردم خوشحالم. الان زمان لذت بردن است.»

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار