تماس با ما درباره ما

ماجرای کفش‌های عجیب مهاجم دوتابعییتی کامرونی

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تصویر پرچم روسیه روی کفش‌های مهاجم تیم ملی کامرون در بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.
ماجرای کفش‌های عجیب مهاجم دوتابعییتی کامرونی

به گزارش تهران بهشت؛ گائل اوندوآ در دقیقه 68 بازی کامرون برابر سوئیس در دور نخست مرحله گروهی جام جهانی 2022 با کفش‌هایی که روی آن تصویر پرچم روسیه بود به میدان رفت. این اقدام واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های در اجتماعی خواست و برخی‌ها خواهان تنبیه مهاجم کامرون شدند.

جیووانی مارتی، دبیر سرویس رسانه‌ای فیفا در این رابطه به شبکه تلویزیونی NRK نروژ گفت: می‌توانم به شما بگویم کمیته انضباطی فیفا از این موضوع مطلع است اما در اینجا هیچ مشکلی وجود ندارد. اوندوآ در روسیه بزرگ شده و او اهل کامرون و روسیه است. در واقع این فقط پرچم کشورش است. آیا فیفا گفته پرچم روسیه ممنوع است؟ کمیته انضباطی فیفا درباره کفش‌های اوندوآ همه چیز را می‌داند و مشکلی هم نیست. باز هم تکرار می‌کنم او از کامرون و روسیه است و دو تابعیت دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تفاوتی با بازوبند‌های ممنوع شده از سوی فیفا برای کاپیتان‌های تیم‌های ملی در جام جهانی 2022 با پرچم روسیه وجود داشت، گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. همه چیز توضیح داده شد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار