تماس با ما درباره ما

حاضرم مچ پایم را به نیمار قرض بدهم!

الکساندرو دل‌پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، امیدوار به بازگشت زودهنگام نیمار به میادین است.
حاضرم مچ پایم را به نیمار قرض بدهم!

به گزارش تهران بهشت، بدشانسی های همیشگی نیمار در این دوره جام جهانی نیز سراغ ستاره برزیلی آمد و او در شرایطی که فصل را در فرمی فوق‌العاده با لباس پاری سن ژرمن شروع کرده بود، در همان اولین بازی سلسائو برابر صربستان مصدوم شد. هنوز زمان دقیق بازگشت نیمار به میادین معلوم نشده و احتمال دارد او بتواند در مراحل حذفی به میدان برود. حالا الکساندرو دل‌پیرو مدعی شد دوست دارد این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد و حتی حاضر است مچ پای خود را برای این کار به نیمار قرض دهد.

 

الکساندرو دل‌پیرو گفت: "دوست من نیمار، اگر برای حضور دوباره در زمین به مچ پایم نیاز داری، خوشحال می شوم آن را به تو بدهم. من بابت مصدومیت اخیرت در ترکیب تیم ملی برزیل بسیار متاسفم. اما اگر با مچ پای من مشکلت حل می شود، می توانم که آن را به تو قرض بدهم، زیرا خیلی دوست دارم دوباره تو را در زمین در ترکیب برزیل ببینم.

شایعات احتمال بازگشت به یوونتوس؟ این باشگاه همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده است. در مورد این شایعه نیز باید بگویم که من هرگز به چیزی جز آن رنگ های باشگاه فکر نخواهم کرد. من نیز مانند همه هواداران یوونتوس، این داستان را با علاقه دنبال می کنم. تنها کاری که طرفداران باشگاه باید در این مقطع حساس انجام دهند این است که وقتی مدیریت یوونتوس به دست افراد جدیدی سپرده شده، کاری کنند آنها در در بهترین شرایط قرار گیرند."

 

ارسال نظر