تماس با ما درباره ما

آشنایی با آرزوی سریع‌ترین مرد جهان برای جام جهانی 2022

سریع‌ترین مرد جهان در اظهارنظری درباره قهرمان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: فرانسه، برزیل و آرژانتین مدعیان قهرمانی هستند، اما امیدوارم آرژانتین قهرمان باشد.
آشنایی با آرزوی سریع‌ترین مرد جهان برای جام جهانی 2022

به گزارش تهران بهشت؛ یوسین بولت دونده جامائیکایی پیشین دو سرعت و دارنده مدال المپیک و جهان فاش کرد که تیم منتخب او برای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آرژانتین است.

دارنده مدال طلای المپیک ریو و لندن اطمینان داد که چند تیم وجود دارند که گزینه جدی قهرمانی در جام جهانی هستند اما قلب او با آلبی سلسته است.

سریع‌ترین مرد جهان دراین‌باره گفت: آرژانتین تیم من است و از آن حمایت می‌کنم. فرانسه، برزیل و آرژانتین مدعیان قهرمانی هستند، اما امیدوارم آرژانتین قهرمان باشد.

چرا یوسین بولت از آرژانتین حمایت می‌کند؟

اظهارات برنده ۸ مدال طلای المپیک تعجب‌آور نیست، زیرا او به‌نوعی از طریق دیگو آرماندو مارادونا که همواره او را به ادامه مسیر تشویق می‌کرد، پیوند خاصی با آرژانتین برقرار کرده است.

تا آنجا که در سال ۲۰۱۸، بولت و مارادونا در یک رویداد تبلیغاتی در سوئیس با هم ملاقات کردند. این ورزشکار به دیگو اعتراف کرد که می‌خواهد به طور حرفه‌ای فوتبال‌ بازی کند و حتی از او برای بهبود تکنیک خود راهنمایی خواست.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار