تماس با ما درباره ما

برادر خبرنگار آمریکایی فوت شده در قطر حرفهایش را پس گرفت!

برادر خبرنگار آمریکایی که در جریان پوشش مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جانش را از دست داد، حرف‌های قبلی خود درباره این حادثه ناگوار را پس گرفت.
برادر خبرنگار آمریکایی فوت شده در قطر حرفهایش را پس گرفت!

به گزارش تهران بهشت؛ اریک وال برادر گرانت وال برادر خبرنگار آمریکایی که روز جمعه هفته گذشته در شهر دوحه جان خود را از دست داد، حرف‌های خود درباره به قتل رسیدن برادرش را پس گرفت.

خبرنگار سرشناس شبکه‌های اسکای و ESPN در جریان پوشش بازی تیم‌های ملی آرژانتین و هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022، دچار وضعیت اورژانسی شد و تلاش پزشکان برای نجات جان وی ثمربخش نبود. او یکی از منتقدان سرسخت شرایط قطری‌ها برای میزبان از جام جهانی بود و در ابتدای جام هم به دلیل نقض محدودیت‌های اعمال شده از سوی این کشور از سوی مأموران امنیتی تذکر گرفته و حتی برای ساعاتی بازداشت شده بود.

ظاهراً به سبب همین موضوع هم اریک وال در ادعایی جنجالی گفت که برادرش در قطر کشته شده و مرگ او به خاطر بیماری نبوده است. اکنون اما او موضعش را با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر تغییر داده است. در این پیام او با ابراز اطمینان از اینکه دولت آمریکا به او برای پی بردن به دلیل مرگ برادرش کمک خواهد کرد، نوشته است: به محض اینکه خبر فوت گرانت را شنیدم، فکر کردم که او به قتل رسیده است. من آن حرف‌ها را بر اساس چیزهایی که در دو مکالمه آخرم با گرانت میان‌ ما رد و بدل شد، عنوان کردم و مسلماً هنوز از هیچ چیزی مطمئن نیستم.

اریک وال افزود: ما هنوز هم از این حادثه شوکه هستیم. خانواده ما منتظر اعلام نظر پزشکان آمریکا خواهند ماند و ما نیز به مقامات دولتی اعتماد داریم چون آنها دارند تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا به ما برای رسیدن به جواب سؤالات‌مان کمک کنند.

برادر خبرنگار فقید شبکه اسکای در پایان اعتراف کرد که گرانت وال دارای یکسری بیماری‌هایی بوده است. گرانت وال قبل از مرگش نیز شخصاً‌ مبتلا بودن به بیماری برونشیت و تحت معالجه بودن در قطر را تأیید کرده بود.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار