تماس با ما درباره ما

عکسی جالب و باورنکردنی از جنجالی ترین صحنه جام جهانی قطر

در لحظه درگیری بین بازیکنان آرژانتین و هلند، یک خودکار از سوی نیمکت ذخیره‌های هلند به سمت ناهوئل مولینا پرتاب شد.
عکسی جالب  و باورنکردنی از جنجالی ترین صحنه جام جهانی قطر

به گزارش تهران بهشت؛ مسابقه حساس مرحله یک‌چهارم بین آرژانتین و هلند پر از جنجال بود. بزرگترین جنجال توسط لئاندرو پاردس ایجاد شد که پس از خطا روی کودی خاکپو، توپ را به سمت نیمکت هلندی‌ها شلیک کرد. ویرجیل فان‌دایک با عجله آمد و با هافبک دست به گریبان شد، و هم‌تیمی‌هایش به زمین حمله کردند.

ناهوئل مولینا هم برای دفاع از پاردس مداخله کرد و همین لحظه یک خودکار به سمتش پرتاب شد. خودکار از بالای سر او رد شد و به نظر می‌رسید از سمت نیمکت ذخیره‌های هلند پرت شده است.

4767101

چندین لحظه پرتنش در بازی وجود داشت و داور بازی «متئو لاهوس» در مجموع ۱۷ کارت زرد به بازیکنان نشان داد. آرژانتین نیز بلافاصله پس از پیروزی در ضربات پنالتی، شروع به تحریک حریفانش کرد. مسی از داوری ناراضی بود و بعد از بازی درباره لاهوس گفت: «من فکر می‌کنم که فیفا نمی‌تواند از این داور برای این نوع مسابقه استفاده کند زیرا او در این سطح نیست.»

مولینا در نیمه اول با پاس گل مسی دروازه هلند را باز کرد. مسی در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی گل دیگری برای آلبی‌سلسته به ثمر رساند ولی ووت وخورست در دقایق پایانی دوبار گلزنی کرد و بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشیده شد. آرژانتینی‌ها در ضربات پنالتی موفق‌تر بودند و به نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار