تماس با ما درباره ما

شرایط دشوار برای رونالدو در پرتغال در صورت پیوستن به النصر

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در صورت پیوستن به باشگاه النصر با شرایط دشواری در کشورش روبرو خواهد شد.
شرایط دشوار برای رونالدو در پرتغال در صورت پیوستن به النصر

به گزارش تهران بهشت؛ قرارداد رونالدو با منچستریونایتد پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی و با توافق دو طرفه فسخ شد و حالا این بازیکن به دنبال یافتن باشگاهی برای نیم فصل دوم است.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی از احتمال توافق قریب الوقوع این ستاره پرتغالی با باشگاه النصر عربستان با دستمزد باورنکردنی سالانه ۲۰۰ میلیون یورو خبر داده بودند و ترک مادرید و پرواز به سمت امارات این شایعه را بیش از پیش جدی کرده است.

امضای این قرارداد به منزله این است که رونالدو قرار است به عنوان سفیر و چهره اصلی عربستان برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ فعالیت کند و این موضوع ممکن است برای او دردسرساز شود.

یکی دیگر از کشورهایی که در تلاش است تا میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را به دست آورد، پرتغال است که قصد دارد به همراه اسپانیا برای کسب این میزبانی مهم تلاش کند و حضور رونالدو در عربستان ممکن است باعث ناکامی کشورش در کسب این میزبانی شود.

فدراسیون فوتبال پرتغال و همچنین هواداران این تیم به هیچ وجه حاضر به پذیرش این موضوع نخواهند بود و پیوستن این بازیکن به النصر و همکاری با کمپین تبلیغاتی عربستان ممکن است به معضلی جدی برای او در کشورش تبدیل شود.

باید دید که در نهایت تصمیم رونالدو برای آینده فوتبالش چه خواهد بود و آیا او پیراهن النصر را به تن خواهد کرد یا خیر.

 

 

 

ارسال نظر