تماس با ما درباره ما

دعوا سر تتوی مسی در آرژانتین جنجال‌ساز شد! +عکس

از زمانی که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بوئنوس آیرس را به یک مهمانی خیابانی عظیم تبدیل کرد هنرمندان تتوکار با سفارش‌های متعدد برای تتو (خالکوبی) تصویر لیونل مسی بر روی بدن هواداران تیم ملی آرژانتین مواجه شده اند.
دعوا سر تتوی مسی در آرژانتین جنجال‌ساز شد! +عکس

به گزارش تهران بهشت؛ در نتیجه، اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.
در آرژانتین کشوری که فوتبال مقوله‌ای شبیه به یک شور مذهبی است میلیون‌ها مرد و زن روز سه شنبه به خیابان‌ها آمدند تا از اعضای تیم ملی فوتبال کشورشان پس از بازگشت از قطر استقبال کنند.

پس از یک شب شادی بسیای از آرژانتینی‌ها به سالن‌های تتو هجوم بردند تا طرح‌هایی از مسی ستاره تیم آرژانتین که به سومین قهرمانی آن تیم در جام جهانی کمک کرد را بر روی بدن‌شان خالکوبی کنند. «سباستین آرگوئلو پاز» هنرمند خالکوبی که پیراهن «امیلیانو مارتینز» دروازه بان تیم ملی را بر تن دارد می‌گوید: «من می‌دانستم که بسیاری از مردم خواهان خالکوبی مسی و سایر بازیکنان تیم هستند زیرا از پیش از برگزاری فینال رزرو کرده بودند. با این وجود، هرگز تصور نمی‌کردم روز پس از برگزاری بازی چنین صفی برای خالکوبی در سالن تشکیل شود».

یک روز پس از آن که آرژانتین در بازی فینال میخکوب کننده فرانسه را در ضربات پنالتی شکست داد آرگوئلو با زنگ‌های مداوم تلفن در سالن خود مواجه شد. او می‌گوید به پرسش‌های مشتریان در مورد خالکوبی مسی، جام جهانی و پرچم آرژانتین بر روی بدن تماس می‌داد. «رامیرو سولیس» ۴۴ساله می‌گوید: «تصمیم گرفته بودم که دیگر خالکوبی نکنم اما وقتی دیدم مسی جام را بلند کرد مطمئن شدم که این مرد شایسته آن است که تصویرش را بر روی بدن‌ام خالکوبی کنم».

مسی

«ماریا سلیا کامپانو» ۶۸ساله می‌گوید: «زمانی که مسی به واوت وگهورست «بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟» می‌دانستم اگر برنده شویم آن را خالکوبی می‌کنم». «ماریا» اکنون این عبارت را روی ساعد خود خالکوبی کرده است.

مسی

 
 

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهیار
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۵۰
ملتی دلشاد و گرم هستن.