تماس با ما درباره ما

آشنایی با مطمئن‌ترین دروازه‌بان دنیا با رکوردی جدید!

سنگربان اتلتیکو مادرید با حضور در دیدار برابر رایو وایکانو یک رکورد جدید را در تاریخ این باشگاه اسپانیایی به نام خود به ثبت رساند.
آشنایی با مطمئن‌ترین دروازه‌بان دنیا با رکوردی جدید!

به گزارش تهران بهشت ؛ تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لالیگا به مصاف رایو وایکانو رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

یان اوبلاک با حضور در این بازی توانست یک رکورد جدید را در تاریخ این باشگاه اسپانیایی به نام خود به ثبت رساند.

اوبلاک تعداد بازی‌های خود با پیراهن اتلتیکو مادرید را به عدد ۳۹۰ رساند که این بیشترین تعداد بازی است که یک بازیکن غیراسپانیایی در تاریخ باشگاه اتلتیکو به نام خود به ثبت می‌رساند.

عملکرد اوبلاک در این سال های متوالی باعث شده تا لقب مطمئن‌ترین گلر جهان برای او اغراق نباشد چرا که کمتر گلی از اشتباه مستقیم اوبلاک، اتلتیکو دریافت کرده است.

درخشش یان در بازی های بزرگ بسیار ملموس بوده چرا که برای تیم هایی که در فاز دفاعی قوی شناخته میشوند، داشتن گلر مطمئن از بزرگترین ضروریات است و میتوان بخش مهمی از موفقیت های اتلتیکو و جهش این تیم به سطح برتر اروپا را مدیون این دروازه بان دانست.
ناگفته نماند اتلتیکو در پرورش دروازه‌بان همیشه موفق بوده و داوید دخیا، تیبو کورتوا و یان اوبلاک این ادعا را ثابت میکنند.

اوبلاک در تابستان سال ۲۰۱۴ از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست و از آن زمان تاکنون دروازه‌بان اول تیم بوده و توانسته عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

اوبلاک یک قهرمانی در لیگ اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را با پیراهن اتلتیکو مادرید به دست آورده است.

او ۳۸۸ بار در ترکیب اصلی اتلتیکو مادرید به میدان رفته است که این هم یک رکورد در بین بازیکنان خارجی تاریخ اتلتیکو مادرید است.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار