تماس با ما درباره ما

آقای گل جام جهانی حالا تیم ندارد!

قرارداد خامس رودریگز با المپیاکوس فسخ شد.
آقای گل جام جهانی حالا تیم ندارد!

به گزارش تهران بهشت؛ خامس رودریگز زمانی که در جام جهانی 2014 برزیل دل تمام فوتبالدوستان جهان را برده بود به عنوان یکی از آینده‌دارترین بازیکنان فوتبال شناخته می‌شد، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد بازیکنی که رئال مادرید برای جذب او بی‌صبرانه منتظر پایان جام جهانی بود حالا در ترکیب هیچ تیمی در دنیا جایی نداشته باشد.
بازیکنی که در رئال مادرید جایگزین دی ماریای روی فرم آن زمان شد، نتوانست بیشتر از یک فصل در جمع کهشکانی‌ها بدرخشد و درست سقوط این بازیکن سوپراستار کلمبیایی از فصل دوم حضورش در این تیم آغاز شد، از انتخاب باشگاه‌های سطح پایین تا رسیدن به شرایطی که قراردادش فسخ می‌شود و حتی المپیاکوس یونان نیز علاقه‌ای به همکاری با او ندارد. رودریگز در سپتامبر سال گذشته و پس از جدایی از اورتون در سال 2021 و حضور کوتاهی در لیگ برتر قطر با الریان، به المپیاکوس یونان پیوسته بود..

آقای گل جام جهانی حالا تیم ندارد!

دوران حرفه‌ای پر فراز و نشیب
برای کسی که خامس رودریگز را در سال 2014 و جام جهانی دیده بود، پیش‌بینی چنین سرنوشتی بسیار دشوار بود. او یکی از بازیکنان برجسته در جام جهانی برزیل بود. مرد موناکوی آن زمان شش گل در آن رقابت‌ها به ثمر رساند و در حالی که کلمبیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد، کفش طلا را به دست آورد. عملکرد او در جام جهانی کافی بود تا رئال مادرید و فلورنتینو پرز را قانع کند برای به خدمت گرفتن این هافبک 90 میلیون یورو خرج کنند. در مجموع دوران حضور کلمبیایی در مادرید، او آمار بدی از خود به جای نگذاشته است، 37 گل به ثمر رساند و 42 پاس گل به ثبت رساند و در عین حال به تیم اسپانیایی کمک کرد تا دو جام دیگر در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.
خامس یک دوره به صورت قرضی در بایرن مونیخ حضور داشت اما زمانی که اورتون در سال 2020 با مبلغ 12 میلیون پوند او را به خدمت گرفت، جهان فوتبال از این انتقال شوکه شد. او تنها یک فصل را با تافی‌ها سپری کرد و برای مدت کوتاهی به الریان و سپس در سال 2022 به المپیاکوس پیوست.

آقای گل جام جهانی حالا تیم ندارد!

المپیاکوس قرارداد رودریگز را پاره کرد
خامس یکی از بازیکنانی بود که همیشه مورد حمایت کارلو آنچلوتی بود و این سرمربی همیشه از او تعریف می‌کرد، اما حالا دیدن سقوط رودریگز از ارتفاعاتی که در تمام آن سال‌ها فتح کرده بود، شگفت‌آور است. کلمبیایی در حال حاضر به پایین‌ترین سطح خود رسیده زیرا پس از 20 بازی در سوپرلیگ یونان، المپیاکوس تصمیم گرفته است که قرارداد او را پاره کند. این اتفاق برای رودریگز یک فاجعه بود زیرا او در این 20 بازی که برای یونانی‌ها به میدان رفت پنج گل به ثمر رساند و شش پاس گل داد.
باشگاه المپیاکوس در بیانیه‌ای نوشت: «باشگاه المپیاکوس و خامس رودریگز با توافق دو طرفه تصمیم گرفتند به همکاری خود پایان دهند. خامس همیشه بخشی از باشگاه ما و عضوی از خانواده قرمز و سفید خواهد بود. ما می‌خواهیم از خدمات او تشکر کنیم و برای او در آینده آرزوی موفقیت داریم.»
رودریگز نیز که آخرین بار پس از رهایی از مصدومیت در اواسط فوریه برای المپیاکوس به میدان رفت، نوشت: «می‌خواهم از همه برای تمام مدتی که در کنار هم بودیم تشکر کنم. اگرچه از حالا راه ما جدا خواهد شد اما احساس می‌کنم که بخشی از خانواده بندر بزرگ پیرئوس هستم و همیشه مورد استقبال آنها قرار خواهم گرفت. برای المپیاکوس بهترین‌ها و موفقیت‌های بیشتر در آینده را آرزو می‌کنم.»

به گزارش آ اس اسپانیا این فسخ به دلیل ترکیبی از مسائل مربوط به آمادگی جسمانی، میزان دستمزد او در باشگاه و آنچه که آنها به عنوان عملکرد ضعیف بازیکن خود تلقی می‌کردند، نشأت گرفته است. آقای گل جام جهانی 2014 حالا یک بازیکن آزاد در بازار است!

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار