تماس با ما درباره ما

باشگاه هر روزه و خوردن فقط یکبار در ماه پیتزا ؛ قرارداد های عجیب یک زوج در روز ازدواج ! +تصاویر

پیتزای ماهانه و باشگاه روزانه؛شرط عقدهای عجیبی که عروس و داماد هندی تعیین کردند
باشگاه هر روزه و خوردن فقط یکبار در ماه پیتزا ؛ قرارداد های عجیب یک زوج در روز ازدواج ! +تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ یک زوج هندی در مراسم ازدواج خود قرارداد عجیبی امضا کرده اند که در آن قید شده است که چه کارهایی را می توانند انجام دهند و چه کارهایی را نمی توانند انجام دهند. شانتی و مینتو یک تعهد عاشقانه امضا کردند که فقط یک پیتزا در ماه بخورند و هر روز به باشگاه بروند.

سایر الزامات قرارداد شامل گرفتن عکس خوب در هر مهمانی، خرید بعد از هر ۱۵ روز و مهمانی دیرهنگام اما فقط با یکدیگر بود. این زوج در ۹ ژوئن در آسام هند ازدواج کردند. آنها امضاهای خود را روی یک مقوای بزرگ زدند که بالای آن عبارت «قرارداد» نوشته شده بود. گفته می شود که عروس شرایط عقد را تنظیم کرده است اما در نهایت هر دو به توافق رسیدند.

قرار داد ازدواج عجیب زوج هندی

قرارداد های پیش از ازدواج در هند، قانونی نیست، اما برخی از خانواده های هندی هنوز هم آن را امضا می کنند. این قرارداد برای این در نظر گرفته شده است که به زوجه برای شفاف سازی در مورد آنچه که در صورت طلاق دریافت می کند، کمک کند. اما در مورد شانتی و مینتو، به نظر می رسد که این قرارداد توافقی بین این زوج در مورد رژیم غذایی، سبک زندگی و لباس بود.

قرار داد ازدواج عجیب زوج هندی۱

سایر قراردادهای پیش از ازدواج غیرمعمول از این دست توسط وکلای آمریکایی که در این صنعت کار می کنند فاش شد. یکی از این درخواست‌ها در مورد بندی بود که می‌گفت وزن شوهر، نباید از ۸۰ کیلو تجاوز کند و اگر چنین شد، باید سالانه ۶,۰۰۰ دلار به ازای هر کیلو اضافه وزن به همسر بپردازد تا به وزن مورد نظر برگردد. یک زوج دیگر خواسته است که همسرش پس از زایمان طبق برنامه، در ۱۰ ماه، تمام اضافه وزن حاصل از بارداری خود را کاهش دهد.

مشابه رویکرد شانتی و مینتو، زوج دیگری موافقت کردند که محدویت یک بازی فوتبال یکشنبه شب در ماه برای شوهر و یک فصل از سریال مورد علاقه زن در سال باشد. در حالی که زوج دیگری توافق کردند که حداقل ۸ کیلومتر دورتر از خانواده هایشان زندگی کنند و فقط یک بار در ماه آنها را ببینند.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار